Sisena setmana de confinament (27.04.20 - 30.04.20)


Benvolgudes famílies! Aquí vos presentam les propostes per aquesta nova setman! Esperam que tots estigueu bé!


DILLUNS 27 D’ABRIL:
Aquesta setmana canviam de protagonista! Recordau que l’infant indicat pot fer un vídeo explicant i mostrant imatges de la seva família, i contant allò que li agrada i que no li agrada. Si no va bé en vídeo, ho pot fer amb fotografies. Per altra banda, tots els companys l’han de dibuixar, cada un a la seva manera encara que amb l’acompanyament d’un familiar, i mirant una imatge de l’infant protagonista.
Aquesta setmana el protagonista és:

4t A: Amin

4t B: Adam



DIMARTS 28 D’ABRIL:
Fa setmanes que ha arribat la primavera, per això vos proposam escoltar la cançó “la primavera” de Damaris Gelabert.
Després, també podeu posar la cançó de “La primavera” de Vivaldi i que l’infant pinti i dibuixi escoltant la música, fluint al ritme, deixant-se endur. Podeu treballar els colors de la primavera (verd clar, cel, colors de les flors com el vermell, lila, rosa, etc.).

Podeu fer una petita conversa sobre què passa a la primavera. L’hivern s’ha acabat, comença a fer més bon temps, arriben ocells, surten flors, etc.








DIMECRES 29 D’ABRIL:
Quines són les fruites de la primavera? Podeu fer una recerca, però és temps de cireres, albercocs, nispros, etc. Per això vos proposam fer una ensalada de fruites de temporada per berenar, com a postre pel dinar, etc. És suficient en fer bocins la fruita i mesclar-ho dins un plat!



DIJOUS 30 D’ABRIL:
Seguim amb les fruites de la primavera. Ara que ja les heu tastat i sabeu quin gust tenen, vos proposam pintar, experimentar i estampar amb aquestes.
Es poden tocar i mirar senceres, tallar i tocar i mirar per dedins, ensumar, tornar tastar, esclafar, mirar de quin color són, com es diuen? tenen pinyols? quants?
Després es pot afegir témpera, i posant una mica de pintura a la fruita tallada per la meitat poden estampar. O alguna fruita també pinta sense afegir-hi pintura?




PROPOSTA DE MÚSICA: ESCOLTAM LA PRIMAVERA
Parlam dels elements típics de la primavera: flors, ocells, pluges, tormenta, vent…
Escoltar l’audició La primavera” de Vivaldi (sense mirar el vídeo, només àudio). Intentar identificar en quin moment sona cada element de la primavera (FLORS, OCELLS, VENT, TORMENTA). L’adult pot ajudar fent un poc de mímica.
Picar a les cuixes, al pit o amb els dits de manera regular en el fragment que es va repetint.


PROPOSTA DE PSICOMOTRICITAT: JOC DE MANS.
Joc curt de mans que ens ajuda a millorar la coordinació, psicomotricitat fina i la dissociació de moviments. 
En el següent enllaç teniu el vídeo explicatiu:  https://www.youtube.com/watch?v=DNt6VX7cBb4
En què consisteix? Col·locant les mans juntes i movent els dits, diu així: 
-Toc, toc
-Qui és?
-Una senyora. 
-Digues-li que passi. 
-Hola Pirula, com estàs?
-Dona'm un besito. 
-Muac, muac. 




PROPOSTA D'ANGLÈS

Repassar els números en anglès del 1 al 6. És el que hem treballat a l´aula.
Aquí teniu un vídeo per escoltar i repassar els números:
I com ens agrada molt “Steve and maggie” aquí teniu un altre vídeo per repassar els nombres.



Per contactar amb les tutores de 4t d'EI i enviar el que treballau i posau en pràctica a casa, ho podeu fer amb els següents correus:

nbarcelo@simoballester.com (4t A, Neus)

apuig@simoballester.com (4t B, Àngels)



Comentarios