Benvolgudes
famílies! Aquí vos presentam les propostes per aquesta nova setman!
Esperam que tots estigueu bé!
DILLUNS
27 D’ABRIL:
Aquesta
setmana canviam de protagonista! Recordau que l’infant indicat pot
fer un vídeo explicant i mostrant imatges de la seva família, i
contant allò que li agrada i que no li agrada. Si no va bé en
vídeo, ho pot fer amb fotografies. Per altra banda, tots els
companys l’han de dibuixar, cada un a la seva manera encara que amb
l’acompanyament d’un familiar, i mirant una imatge de l’infant
protagonista.
DIMARTS
28 D’ABRIL:
Fa
setmanes que ha arribat la primavera, per això vos proposam escoltar
la cançó “la primavera” de Damaris Gelabert.
Després,
també podeu posar la cançó de “La primavera” de Vivaldi i que
l’infant pinti i dibuixi escoltant la música, fluint al ritme,
deixant-se endur. Podeu treballar els colors de la primavera (verd
clar, cel, colors de les flors com el vermell, lila, rosa, etc.).
Podeu
fer una petita conversa sobre què passa a la primavera. L’hivern
s’ha acabat, comença a fer més bon temps, arriben ocells, surten
flors, etc.
DIMECRES
29 D’ABRIL:
Quines
són les fruites de la primavera? Podeu fer una recerca, però és
temps de cireres, albercocs, nispros, etc. Per això vos proposam fer
una ensalada de fruites de temporada per berenar, com a postre pel
dinar, etc. És suficient en fer bocins la fruita i mesclar-ho dins
un plat!
DIJOUS
30 D’ABRIL:
Seguim
amb les fruites de la primavera. Ara que ja les heu tastat i sabeu
quin gust tenen, vos proposam pintar, experimentar i estampar amb
aquestes.
Es
poden tocar i mirar senceres, tallar i tocar i mirar per dedins,
ensumar, tornar tastar, esclafar, mirar de quin color són, com es
diuen? tenen pinyols? quants?
Després
es pot afegir témpera, i posant una mica de pintura a la fruita
tallada per la meitat poden estampar. O alguna fruita també pinta
sense afegir-hi pintura?
Parlam
dels elements típics de la primavera: flors, ocells, pluges,
tormenta, vent…
Escoltar
l’audició “La
primavera”
de
Vivaldi (sense mirar el vídeo, només àudio). Intentar identificar
en quin moment sona cada element de la primavera (FLORS, OCELLS,
VENT, TORMENTA). L’adult pot ajudar fent un poc de mímica.
Picar
a les cuixes, al pit o amb els dits de manera regular en el fragment
que es va repetint.
PROPOSTA DE PSICOMOTRICITAT: JOC DE MANS.
Joc curt de mans que ens ajuda a millorar la coordinació, psicomotricitat fina i la dissociació de moviments.
En el següent enllaç teniu el vídeo explicatiu: https://www.youtube.com/watch?v=DNt6VX7cBb4
En què consisteix? Col·locant les mans juntes i movent els dits, diu així:
PROPOSTA D'ANGLÈS
PROPOSTA DE PSICOMOTRICITAT: JOC DE MANS.
Joc curt de mans que ens ajuda a millorar la coordinació, psicomotricitat fina i la dissociació de moviments.
En el següent enllaç teniu el vídeo explicatiu: https://www.youtube.com/watch?v=DNt6VX7cBb4
En què consisteix? Col·locant les mans juntes i movent els dits, diu així:
-Toc, toc
-Qui és?
-Una senyora.
-Digues-li que passi.
-Hola Pirula, com estàs?
-Dona'm un besito.
-Muac, muac.
PROPOSTA D'ANGLÈS
Repassar els números en anglès del 1 al 6. És el que hem treballat a l´aula.
Aquí teniu un vídeo per escoltar i repassar els números:
I com ens agrada molt “Steve and maggie” aquí teniu un altre vídeo per repassar els nombres.
Per contactar amb les tutores de 4t d'EI i enviar el que treballau i posau en pràctica a casa, ho podeu fer amb els següents correus:
nbarcelo@simoballester.com (4t A, Neus)
apuig@simoballester.com (4t B, Àngels)
nbarcelo@simoballester.com (4t A, Neus)
apuig@simoballester.com (4t B, Àngels)
Comentarios
Publicar un comentario